PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Haziran Motorbike dergisi / haberimiz



nutella
04 Mayıs 2006, 16:43
Arkadaşlar,

Çok güzel bir haberim var sizlere :mrgreen:
Motorbike dergisi haziran sayısında fazerturkiye.org olarak haberimiz yayınlanacak.
Yarın itibari ile sitemiz hakkındaki tanıtım yazımız ve logomuzu dergiye gönderiyorum.
Derginin aynı zamanda internet sayfasıda var.
http://www.motorbike.com.tr
Bi inceleyin isterseniz.Daha sonrada sırası ile her ay farklı sektörel dergilere çıkmayı hedefliyorum.(uz) degil mi :wink:

Bu konuda çok heyecanlıyım...... KAFAPATLAT gulmekten oldum

Carrera
04 Mayıs 2006, 16:48
Afferim kız sana. Karı koca iyi idare ediyorsunuz koca siteyi. Ama sakın öle havalara gireyim deme. veryhappy

İnşallah ileride televizyonlarada çıkarız.

Tekrar teşekkür ederim.

ATILAY
04 Mayıs 2006, 21:05
bravo alkış alkış

GenceR
04 Mayıs 2006, 22:05
süpersin nutella tam gaz devam ok! alkış alkış alkış

baron
04 Mayıs 2006, 22:42
bravo alkış

04 Mayıs 2006, 23:32
nutella_35½,
helal arkadaşım ok!
e bize de bu yakışır fazerturkiye olarak alkış alkış
bu arada demeden edemeyeceğim:
carrera ,
ne oldu dün ööle atıp tutuyordun bizim site ile ilgilenmemiz ile ilgili(elinizin hamuru falan ıııh ) ıııh ıııh
işte böyle mutlu edebiliriz :P

nutella_35½,
tekrar ellerine sağlık sheker ,teşekkür ederiz bravo

atuter
04 Mayıs 2006, 23:41
bravo alkış ok!

Bunlar ailecek coştular canım. gulmekten oldum
Baktılar evde bir araya gelemiyorlar, kolayını böyle buldular herhalde. KAFAPATLAT

BlackPearl
05 Mayıs 2006, 00:21
nutella_35½,
bravo alkış alkış

2fast4u
05 Mayıs 2006, 09:14
bravo alkış Yürekten tebrikler Nutella.........

nutella
05 Mayıs 2006, 09:55
Teşekkurler arkadaşlarr... :),
İşallah hep birlikte daha da guzel şeyler yapıcaz ok!

erkutgurun
05 Mayıs 2006, 10:50
Bravo Nuti bravo Supersin ok!

highwayeagle
05 Mayıs 2006, 11:17
:doubt:
Ama bu mudur yani sadece bir dergide mi çıkıyo olmazki bu kadar zayıf çalışmalarla nereye varabiliriz.
Lütfen biraz daha bişeyler yapın gayret gösterin. Bi site bi dergiyle olmaz bu işler. gulmekten oldum gulmekten oldum gulmekten oldum

Yeter bu kadar geyik. :mrgreen:
Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel. İşte gerçek nutella kardeşliği ay pardın fazer kardeşliği

ashkin
05 Mayıs 2006, 11:51
Merak etme sen Murat cim, :mrgreen:

diger dergilerde de yayinlatir evellalah veryhappy

nutella
05 Mayıs 2006, 12:23
Temmuz MotorOn
Ağustos Motosiklet
Eylül Motorize

E artık sonbahar dönemi içinde bi kampanya hazırlarız fazerturkiye için :mrgreen:

yeter mi highwayeagle veryhappy
Yok şaka bi yana üstte ayları ve dergileri yazdıgım yerlerde haberlerimizi çıkarabiliriz dönem dönem :wink:

diablo
05 Mayıs 2006, 12:57
sasirdimmm

Gözlerime inanamıyorum.... sen iyi misin? sasirdimmm

ashkin
05 Mayıs 2006, 13:09
Sedaaat,

nazar etme veryhappy

highwayeagle
05 Mayıs 2006, 13:22
Temmuz MotorOn
Ağustos Motosiklet
Eylül Motorize


yooook yetmeeeeezzzzz daha da isteriz seytannn

Aç gözlü fazer kardeşliği..... :mrgreen: :mrgreen:

BooRock
05 Mayıs 2006, 13:54
alkış alkış alkış bravo
devammm... :),

05 Mayıs 2006, 14:08
hehe nuti aferin walla bak böyle giderse sen ve ben daha aktif olacağız seytannn
kıskananlara duyrulurrr :P

fazerturkiye tam gaz ileriiiiiii ok!

highwayeagle
05 Mayıs 2006, 14:32
fazerturkiye tam gaz ileriiiiiii


hayırrrr yanlışşşş

Aç gözlü fazer türkiye ilerii

BooRock
05 Mayıs 2006, 20:14
hehe nuti aferin walla bak böyle giderse sen ve ben daha aktif olacağız seytannn
kıskananlara duyrulurrr :P

fazerturkiye tam gaz ileriiiiiii ok!

bravo alkış alkış arkanızdayız kıskanmak ne kelimee :wink:

nutella
06 Mayıs 2006, 12:25
sasirdimmm

Gözlerime inanamıyorum.... sen iyi misin? sasirdimmm


ben de inanamıyorum kendime.. KAFAPATLAT
Ama burası o kadar güzelmiş ki, durduramıyorum kendimi :), :),

nutella
06 Mayıs 2006, 12:31
Temmuz MotorOn
Ağustos Motosiklet
Eylül Motorize


yooook yetmeeeeezzzzz daha da isteriz seytannn

Aç gözlü fazer kardeşliği..... :mrgreen: :mrgreen:

Eywallah aç gözlü fazer kardeşliği ama gulmekten oldum
Baba dergi bitti yaa :P Gazete ve tvlere mi el atsak gulmekten oldum

Ya da
Yurt dışındaki dergilere demi çıksak :mrgreen: yok yok en iyisi kendi e-dergimizi çıkaralım biz :wink:



Yaşasın Aç gözlü fazer kardeşliği seytannn seytannn